mandag 28. april 2008

Endelig...

...kan jeg senke skuldrene en anelse etter en fryktelig hektisk periode.
Helgen er vel overstått med håndballcup, overnatting i et lite klasserom, 16 11-12 åringer og en svært så lite komfortabel madrass på 5 cm.... puh, jammen godt å komme hjem igjen. Klart det er moro og sjarmerende også, men det er nå slik at borte er bra, hjemme er best :o)










I Bryggerhuset kommer det stadig nye spennende varer og mer er i vente. Her litt fra Krasilnikoff og Lisbeth Dahl.

Disse boksene er egenprodusert. De er malt og krakelert. Decoupage-ark med gotisk skrift er brukt til dekor på lokket. Hyggelige å gi bort med noe spennende oppi kanskje...

11 kommentarer:

Fjordheim sa...

Godt når en hektisk periode er over. Godt at du igjen har tid til et innlegg. Mange flotte ting du har fått inn på Bryggerhuset. Ser spennende ut. Ha en god uke. Håper den blir litt roligere for deg.

Tone sa...

Hei igjen.
Ja hele helger med cup krever sin kvinne!
Vi har fotball i høysetet her i huset, og med en sekstenåring som spiller på 1.laget og tror at neste arbeidsplass er Manchester United, så går det jo noen timer til dugnad og cuper!
I sommer skal vi "få lov til" å bo på hotel i Fredrikshavn en hel uke - hurra! Kan du tenke deg noe mer spennende sted å bo på hotell i en hel uke!!??? :-(
Men jeg får håpe det noen interiørbutikker og kafeer der, og ikke minst, så vet jeg at det er en flott park der, rosehage osv - og det gleder jeg og flere mødre med meg, oss til.
Du har mye fint ibryggerhuset ditt, håper jeg får tatt en tur i sommer, kanskje jeg og Hanne kan ta oss tidlig fri fra jobben en dag og ta en tur!?

Jeg koser meg med alt som spretter og spirer og gror etter regnskyllet i helga, det formelig eksploderer jo!

Ha en fin dag - får si som tanta mi sier: alt dette styret med barn - vær glad dere gjør det! - vips så har unga flytta ut, og du kommer faktisk til å savne dører som smeller, klær i hauger og treningsbager og sure fotballsko.
Tone

Albertines verden sa...

Hei. Er bare innom for å takke for kommentaren på min lille feiring, da det desverre ikke ble noen pakke på deg denne gangen. Da var den travle halga over, var dere på samme sted som Askim, mon tro? Barnebarnet til Marit spiller på piker 11, og de vant, skjønte jeg. Ser deg vel snart. Jeg må nok i bryggerhuset for å studere Krasinikoff nærmere, fikk det ikke selv. Ha en feiende flott uke!

tinemor sa...

Godt å få roet seg ned igjen?!
Rart det der..... Uansett hvor man er, og hvor fint mann har det , så er det ingen ting som slår sitt eget hjem, og ikke minst sin egen seng.....
Masse fint i butikken!

Steinbokkjen ;o) sa...

Heisann!!
Her va da masse fint å kikka på! Knall fint kjøken du har fått deg. Kooos deg ;o)

prinsessa1976 sa...

Hallo Heidi
Så flott at jeg fant bloggen din for den er jo helt etter min smak. Interiør, dyr og hverdagsliv omhverande. Å plutselig så finner vi ut hvem kundene er også...."hm....er ikke det den tildaen Marit....jo det er det pina dø." Her kommer jeg tilbake og tilbake og tilbake....driver du forresten butikk eller noe, fikk inntrykk av det. Å for et kjøkken å nå merker jeg at jeg snakker på inn og utpust....♥ Elin:O)

borghild sa...

Så mange flotte ting du haddde i butikken din! Og kjøkkenet deres var bare helt fantastisk, utrolig deilig å ha så god plass, da...
Angående de kortene jeg hadde laget, så er både hatt, kjole og sko ett og samme stempel, du kan se det på et par av kortene, for der har jeg ikke klippet de fra hverandre. Kjempegøy å lage, selv om det tar litt tid når man må fargelegge motivene selv, i motsetning til tags... Har jo tenkt på at jeg kan jo kopiere ferdig fargelagte motiver, men det blir liksom ikke det samme...
Ha en fin kveld! Klem B:-)

Hulda sa...

Så fine de eskene var, som du har dekorert. Takk for en god idè! Fikk lyst til å prøve jeg også.

Fru Fjeldhammer sa...

Oi, hvordan får du tid til alt!? *S* Så søte små kyllinger, det var så ironisk når jeg leste at de smakte så godt... *S*
Vi satt faktiskt å spiste kyllingvinger her om dagen, og plutselig roper 6 åringe ut.. nei, mamma gud hvor godt det smaker, men jeg kan dessverre ikke spise flere for nå kom jeg på hvor søte kyllingene er i virkligheten!!*LOL*

Mye flott du har i butikken din, savner slike butikke her i omvegen! Her er det som du sier triaden og Metro, men det er de klassiske kjedebutikkene, boring!!

Hvor ligger butikken din henn?

Ha en fin 1 mai, klem!!

Nina sa...

Hei. For noen nydelige kyllinger!!! Måtte vise bildet til småjentene mine og de sa bare ååhh..:0)
Hvor i østfold er du, vil komme innom butikken din hvis jeg er i området en dag. God klem!

disa sa...

情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫