søndag 6. april 2008

Første innlegg....

Så var omsider også jeg i gang med bloggen min. Jeg har i flere måneder nå, vært innom mange utrolig hyggelige og inspirerende blogger. Etter å ha lest så mange flotte blogger får jeg nesten prestasjonsangst og jeg må innrøme at det føles litt rart og skummelt, samtidig som det er veldig spennende. Men jeg vil jo gjøre et forsøk.
En stooor takk til Albertine for nyttige tips og kjempegod hjelp med bloggen min. Du er toppers!!



Våren er virkelig i anmarsj her i Indre Østfold selv om det for et par dager siden snødde svææære snøflak..

Med dette vårlige bildet avslutter jeg mitt første innlegg
og forhåpentligvis ikke det siste...










































































5 kommentarer:

Min verden sa...

Hei på deg Heidi. Du har gjort det fint her på nybloggen din. Jeg er ny i blogglandia selv, men jeg Ønsker deg allikevel velkommen. Sannsynligvis har du lengre erfaring enn meg med å lese/se blogger. Jeg "skjønte" ikke dette før for litt over en måned siden. Jeg har tenkt på nettside en stund, svogeren min satte meg på ideen blogg. Nå er jeg fanget i garnet. Har nesten ikke sett på TV engang :-) Vi snakkes. Hanne

Min verden sa...

Her kommer et til... Du vet jeg raser rundt og timene flyr av sted. God natt - nå må jeg gi meg for i dag. Jeg kommer igjen. Hanne

christinasinteriør sa...

Hei Heidi!!
Så koselig at du var innom meg! Skal linke deg jeg også!! Kjempefin blogg!
Ha en fin uke!

Living White sa...

GRATTIS og velkommen!!! Så gøy.

Ja selene er bare utrolig søte, de lå litt langt unna så til og med langlinsa hadde problemer med å nå frem. Derfor litt kornete bilde. Men men, det bildet er bedre enn ingen sel, for å si det slik.

MeyBiMe sa...

Gratulerer med ny blogg :-)
Dette er jo kjempe gøy :-)
Ha en fin kveld!!!