onsdag 16. april 2008

Litt mer kjøkken

Først av alt - tusen takk for alle hyggelige kommentarer om kjøkkenet vårt. Moro å få så mange positive tilbakemeldinger :o).
I dag har jeg omsider tatt bilder av den andre halvdelen av kjøkkenet...




Gardinene er røde og hvite smårutete med lin magebelte og "stropper". Disse har jeg store planer om å bytte ut, men tiden har ikke strukket til enda og jeg har heller ikke funnet de rette. Har noen gode forslag så blir jeg veldig glad...
Stolene trenger også nytt trekk. Har egentlig lyst på hvite lange stoltrekk, men det er jo ikke veldig praktisk da, når vi bord på gård med alt som følger med det.....


Det er ikke så lett å ta bilder av hele rom, og jeg er så absolutt ingen ekspert. Det hadde egentlig vært moro å lært litt om akkurat dette. Når jeg ser på bildene jeg har tatt, ser jeg både det ene og det andre som ikke burde vært der..., som bla. den ene lyspæren i lampa som skulle vært byttet ut...


13 kommentarer:

tinemor sa...

Utrolig fint kjøkken du har!
Og så stort!!!! Det må være deilig. I like! :-)
Synes gardinene dine er skikkelig søt, men vi kvinner liker jo litt forandring......
Kankje noen lyse (feks. i hvitt eller krem) liftgardiner hadde gjordt seg.... ??? Jeg holder på å skikke etter det til mitt eget kjøkken nemlig ;-)

Hulda sa...

Denne delen av kjøkkenet er jo også veldig koselig. Jeg tror jeg hadde valgt noen gardinkapper bare, det er jo lett og luftig, har tenkt på noe slikt her. :)

Lyst på livet! sa...

Flott kjøkken, Heidi!
Og du har et godt poeng når du sier at du ser både det ene og det andre når du driver og tar bilder....
Det er nemlig et råd jeg gir mine kunder når jeg innreder eller styler for dem; nemlig å bruke kameralinsa å se gjennom hvis man er usikker mens man driver på med en sånn jobb. Da ser man nemlig ting på en HELT annen måte :-)

God natt .-)

Rita's Verden sa...

hei!
utrolig koselig kjøkken du har..og så romslig...kunne tenkt meg det jeg og...mitt er bare knøtt lite..hehe
likte peisplassen din...og kjøkkeninnredningen din var bare lekker;)
hvet hva du mener når d gjelder gardinene...finner ikke de rette jeg heller..mn er enig med de andre...liftgardiner hadde kanskje jort susen..;) jeg har det nå..og trives veldig godt med det..spesielt nå når det vårest og sommeren snart kommer...om vinteren og mørketiden fåretrekker jeg litt med gardiner..hehe
Lykke til i vertfall;)

christinasinteriør sa...

Nydelig nydelig!! Siden du spør hadde jeg også sagt lift gardin. Lys i hvitt eller krem søm Tine sier! Da får du inn mere lys til denne nydelige årstiden!Her skiner solen i dag!!!
Ha en nydelig dag!!

christinasinteriør sa...

Ikke søm..som... Skrive feil stadig vekk!!

chatrine sa...

Heihei!
Tusen takk for koselig kommentar i min blogg!
Så nydelig kjøkken du har! Her står jeg midt oppi det hele å gjør mitt eget kjøkken ferdig. Nå er det kun vaskinga igjen:)
Butikken din ser alldeles flott ut! Å green gate, ja det er min store favoritt for tiden! Samler, men har bare 4 kopper og litt annet enda... så her må det shoppes;)
Da tar jeg vaskefilla fatt igjen, og ønsker deg en kjempefin dag!
Klem fra chatrine:)

Albertines verden sa...

Hei igjen. Jeg sjekket etter at du gikk, og du må inn på innstillinger og formatering. Da ser du det. Koselig kjøkken du har, er innredningen ny? God helg, vi snakkes.

liven sa...

Oj oj...så nydelig kjøkken du har!! Du er heldig!! Dette ville jeg gjerne hatt!!! Men mitt kan dessverre aldri bli så stort som dette!! Og så peis på kjøkkenet da.....tenker dere bruker dette rommet mye!!
Ha en fin kveld:O)

Guri Malla sa...

- for et fint kjøkken,
+ den flotte gruva
Gardinene var vel pene nok...

LISBETH---<-@ sa...

Nydelig, siter her og nyter. Kjøkkenet ditt er til å bli glad av;o))
Ha en flott uke.
Klem

christinasinteriør sa...

Tusen takk for det Heidi!Har du bestemt deg for gardiner nå da?? Spennende å følge med det nydelige kjøkkenet ditt. Venter ett lass fra Green gate nå og da skal jeg legge ut litt annet enn lys blå..Hi hi!
Ha en fin uke videre!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Heisann! Ny blogger?
Grattis!

Kjempeflott & romantisk gårdskjøkken du har!
Må være deilig med peis på kjøkkenet, det gir jo så god stemning og fin atmosfære!

FinFIn uke til deg! :O)