søndag 11. mai 2008

Kavalkade fra badet


Når vi for noen år siden overtok våningshuset på gården etter mine svigerforeldre, foretok vi en omfattende renovering som vi for så vidt ikke er helt ferdig med enda. Badet var det første prosjektet vi begynte med. I utgangspunktet var det er lite trangt rom uten vinduer og med toalettet i et eget enda mindre rom. I dag er det et stort, luftig og lyst bad som vi trives godt med.


















Denne koselige stoffposen har jeg kjøpt i butikken - Himmelrommet - og passer ypperlig til deilig duftende tørket lavendelblomst.





Det er fremdeles veldig vanskelig å ta bilder av hele rom... Det er neimen ikke lett....., puh.
Jeg har tatt en hel haug med bilder, men enten blir lyset helt feil, en tøffel sniker seg med nederst i hjørnet eller hele bildet uskarpt. Jeg trenger åpenbart gode råd og enda mer trening...
Men..., det er moro alikevel... :o)


Til slutt i dag må jeg bare ta med et bilde av plommetreet vårt i full blomst som også viser det nydelige været vi hadde i går. Nå er det bare å nyte dagene!

13 kommentarer:

Anita sa...

Kjempeflott bad dere har!! Den badekar plassen da!! Så flott! Og den stoffposen var veldig skjønn! Fortsatt god pinse!

Anniche ♥ sa...

Nydelig bad ! Og herlige vårbilder !! God uke :)

Tone sa...

Hei Heidi
Så hyggelig at du var innom bloggen min!!
ja det går unna i 120 ute om dagen her i Ås! Mannen snekrer og lemper og graver hull der jeg peker og veiver med arma...hehe, og jeg farter rundt på plantesentre fordi jeg er en rimelig bestemt dame på hvilke roser jeg skal eller ikke skal ha - og i dag fant jeg igjen ei rose som frøys for meg for tre år siden - Erotica! Jeg er i skyene - milde himmel, den er så vakker - men skjønnheten kan ikke nærme seg duften!! - det er helt utrolig, når jeg ser at det er en som springer ut - så løper jeg ut i bare tskjorta om morran, krummer hendene rundt rosa og sniffer som en ekte rosesniffoman. I dag har jeg bare kjøpt sju roser, - og det er bra til å være meg. Jeg har nemlig lovet meg sjøl at jeg ikke skal kjøpe flere roser, men du vet... jeg sier til meg sjøl at jeg røyker jo ikke, og sparer en del på det! Det er alltids plass til roser!
Ha en flott kveld, nå må jeg gjøre en innsats her med huset. Hybelkaniner yngler inne mens husmora strigler hagen ute.

liven sa...

Lekkert bad du har!! der kunne jeg godt ha tilbragt litt tid!!
Jeg må pynte litt innimellom........ellers går det i maling her!! Kjket å ha litt fint å se på når det flyter med malingspann,papp og div.utstyr!!
Det å bo på gård på denne tiden medfører vel masse arbeid ja.....
Hagen min blir nok bare småtteri!!
Ha en fin kveld og kos deg i kommende uke:O)

christinasinteriør sa...

Så fint du har det da! Kjekt med fine bad! Man tilbringer en del tid der!
Takk for koselig kommentar og ha ei fin uke!

Min verden sa...

Fint du har det på badet. Helt herlig. Ha en fin uke. Hanne

borghild sa...

Så flott bad, og herlig å kunne sitte i badekaret og kikke ut vinduet!
Ha en fin uke! Klem B:-)

tinemor sa...

Så stort og deilig bad dere har!
Sikkert ti ganger større enn vårt. ;-)
Skjønner godt at dere trives her.
Deilig med sol og varme og.
Nyt det ;-)

LISBETH---<-@ sa...

Det er en sånn nydelig tid, bare til å nye alt en kan:o) Flott, flott bad dere har ,tenker du koser deg der.
Ha en skjønn vårlig uke.
Klem

Drømmer om drømmehuset sa...

Heisann!
Kjempe fine bilder du hadde på bloggen din.
Koselig å stikke innom en tur.
Ønsker deg en vidre herlig kveld.

Christina.

Lene sa...

Det var et veldig vakkert bad du hadde! Takk for titten! Lene.

Kerstin sa...

Så flott bad dere har. Kunne gjerne tenkt meg et slikt bad selv jeg. Liker kranene dine så godt. Ha en fin dag.

christinasinteriør sa...

Takk for det Heidi! Veldig fornøyd selv også!! Eneste reklamen er jo blogg og da er det greit med adressen på posene!!
Bunaden ble kjempebra!!
Ha en nydelig 17.mai du og dine også!