mandag 26. mai 2008

Litt fra Bryggerhuset

Jammen er det mandag igjen.., du verden som tiden flyr. Etter nok en maratonhelg som riktignok inneholdt mange koselige begivenheter bl.a. Militær Tatoo i Spektrum, O-løp for eldstemann, selskap lørdag kveld og dobbel konfirmasjon på søndag, så er det godt å roe ned en smule i dag. Været er flott og det passer fint for da kan vi grille ute litt senere i dag. Jeg har nemlig bursag i dag. Mandager er en relativt aktiv dag for familien så vi får kose oss litt etter skoletid i dag i steden for i kveld:O)
Jeg har vært så heldig å fått nytt kamera av min kjære i bursdagspresang, så forhåpentligvis blir bildene bedre heretter... . Vi får se da vettu ;o)



Den siste tiden har det kommet mye nytt og lekkert i butikken min. Her litt fra Lisbeth Dahl.


En herlig blanding av GreenGate, Lisbeth Dahl, Krasilnikoff og Durance.

Ønsker dere alle en nydelig uke med forhåpentligvis sol og varme.

19 kommentarer:

Lyst på livet! sa...

SÅ mye lekkert!!
Skal prøve å få kommet innom deg ganske så snart .-). Rekker ikke førstkommende lørdag, men kanskje neste....

Jeg bor ikke langt fra Høytorp. Nærmere bestemt like ved den gamle folehøyskolen :-)
Ada, datteren til Olaog Siri går i klassen til min datter :-)

Kos deg i smerrevarmen!

Klem Torunn

liven sa...

Gratulerer så masse med dagen din!! Håper du har hatt en fin dag:O)

Masse fint i butikken din!!
Der skulle jeg gjerne vært en tur!!

Ha en fin uke:O)

Trønderpia sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!
Hipp hipp Hurra!

Gratulerer så mye med dagen. Håper du har en flott dag! Bursdagsklem fra meg

Gamlå sa...

Gratulere så mye med dagen. Nytt kamera har du også fått, så heldig du er da!!! MEN jeg er sikker på at du fortjener det!!!
Klem fra gamlå

Hulda sa...

Oi, så mye fint du har i butikken. :) GreenGate er nydelig!

Hulda sa...

Glemte jo å si: Gratulerer med dagen! :)Håper at du fikk mye fint!

christinasinteriør sa...

Gratulere så masse med dagen!
Håper du har hatt en nydelig dag! Masse fint hos deg!
Klem fra meg!

Magny sa...

hipp hurra for deg...( og nytt kamera)..( jeg har i morgen,,,)
klem og god natt, og vakkert her hos deg...

Kerstin sa...

Gratulerer med vel overstått. Så kjekt med nytt kamera, Jeg ønsker meg også kamera, speilrefleks kamera:=)

Nydelige bilder du har. Det er så mange fine butikker rundt om kring.
Er jge på de traktene kommer jeg gjerne innom. Koselig blogg foresten.
Ha en fin dag

Grip dagen sa...

Oj, oj, oj... Det glitrer i øynene! Så mange nydelige varer.
Jeg har alltid sagt at det må være en fryd å jobbe med slike varer. Tenk å omgi seg med så mye vakkert!
Kos deg og nye alt det fine!!!

Ha ei super uke!
Klem Marit

Albertines verden sa...

Gratulerer så mye med dagen i går!
Snakkes! Klem fra meg.

Ann-Cathrin sa...

Gratulerer så mye med dagen i går!! Så mye flott du har i butikken:)

Tone sa...

Å så mye fint du har fått inn!!
Kanskje vi skal ta neste bloggtreff hos deg!! :-)
Da må jeg ta med lommeboka også skjønner jeg!
Jeg er i hyttemodus nå før sommern, og alltid på utkikk etter noe fint dit vet du.
Jeg er litt slapp på bloggen for tida, alt for fint vær og alt for mye å gjøre i hagen - men det blir jo strøkent da! Det er mer enn jeg kan si om inne-systemet mitt for tida. Hvem er det egentlig som pleier å legge sammen klær, få dem i skap og skuffer, stappe vaskemaskiner, oppvaskmaskiner osv?? Aner ikke. Husmora er ute nemlig. I hagen! Så selv om det er strøkent ute er det ikke nødvendigvis like strøkent inne, for å si det sånn...
Tone

Tone sa...

...ja, og så gratulerer med dagen ja....at jeg kunne glemme det da...!
Tone

Anniche ♥ sa...

Hei Heidi

Stort Grattis med veloverstått :)

Takk for alle de hyggelige kommentarene fra deg ;)
Beklager at det blir litt mellom hvert besøk , men det er ikke viljen det står på her om dagen !:)

Nydelige bilder fra butikken din , jeg ser at vi har endel av ed samme lev. og tingene , men det er jo ikke rrt da , nyyyydelige varer er det !!Hadde akkurat besøk av Mette fra Krasilnikoff - så det ble en liten ekstra ordre der også , til troff for mitt pålagte kjøpestopp (jajaja....)

prinsessa1976 sa...

Grattis med dagen i går:O)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så masse flott du har i butikken din!
Det er jo sa masse lekre vår- og sommerting til å ha både ute og inne.
:O)

Hespe sa...

Heisann!
Gratulerer så mye med overstått bursdag!!!

Hm, den butikken din skulle jeg gjerne ha vært innom - fy søren så mye flott... Jeg er helt håpløs med slike butikker - kunne ha handlet stæsj og krimskrams daglig....

Fortsatt fin uke til deg :o)

Randi sa...

Åhhh.... du hildrende du!! så mye lekkert du hadde!!:-))

Gratulerer med vel overstått bursdag.
Det finnes ingen hemmeligheter for å ta gode bilder, det er bare å knipse ivei. Prøve ut og feile. Jeg fikk mitt kamera i August i fjor og har tatt utallige bilder. Jeg elsker og ta bilder.
Men litt av kluet er å gå nært nok det du skal ta bilde av.

Ha en strålende fin dag.