torsdag 1. mai 2008

Litt inspirasjon i hverdagen

Enteen vår er grønn..., riktignok en ganske behagelig farge, men jeg skulle gjerne malt den helt lys...... Er ikke riktig sikker på hva husbonden sier om det....., eller forresten vet jo hva han vil si.... så det er vel ingen vits i å nevne det på en stund..
Men - det er lov å drømme:o) Disse bildene fant jeg via
Albertines blogg og kommer fra
House to Home - en britisk side. Her er mye flott å drømme seg bort i.









Til slutt i dag må jeg ta med et bilde av disse nydelige peonene. Gleder meg til jeg kan plukke inn disse vakre blomstene fra hagen :o)

13 kommentarer:

Min verden sa...

Så koselig blogg du har Heidi. Deilig å se og det kjøkkenet må ha kostet både på den ene og den andre måten. Vakkert! Hanne

borghild sa...

Nydelige bilder, den som hadde hatt et slikt hjem...:-)
Det stempelet jeg har brukt er kjøpt hos Hobbyhimmelen (tror jeg de heter) i Kristiansand, og selve stempelet er fra Whipper Snapper Design, håper det kan være til hjelp. Klem B:-)

chatrine sa...

Så fine bilder! Sitter her å tenker at sånn burde det vært hos meg også;) Å ikke minst så ryddig... Dagen i dag skal gå med til å rydde her hjemme, det er i allefall sikkert!! Været er endelig knallfint, så resten av helga skal jeg nok bli å finne ute i hagen:) Ikke så rent lite å gjøre der heller;)
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem fra chatrine:)

tinemor sa...

For noen flotte bilder!
Skikkelig min stil! I love it.

Tone sa...

Hei Heidi
Bildet av peonen din er virkelig en drøm å vente på!
Mine harnå blitt 25 cm høye - og jeg kan bare ikke vente til peoner og sjasmin kan settes sammen ibukett - det er så vakkert!
Jeg trodde den ene peonen min var død, men da måtte jeg grave bort litt jord - og der vet du - der kom det tykke røde skudd nedi bakken...heldigvis!

Nå kommer sola -og skal varme og få bort all fuktigheten etter regnet. Nå blir det grønt nå!

Riktig god helg fra Tone

Lena sa...

Virkelig inspirerende bilder! Dessverre så er gangen min bare et knøttlite "krypinn" og den rommer dessverre ingen flotte møbler... *sukk*
Ha en trivelig weekend!

Hulda sa...

Virkelig flotte inspirasjonsbilder, likte spesielt godt det første bildet. :)

christinasinteriør sa...

Nydelige bilder og peoner.
Takk for kommentaren hos meg!
Ha en fin lørdagskveld!

Storeflittig sa...

Hei! Er så glad: nå har vi fått deg inn på rollen på nib! HURRA!

LISBETH---<-@ sa...

Jepp, skal bli en glede å få peoner på bordet! Men jeg har ikke hjerte til å plukke om det er sol, da får de stå i all sin prakt ute, men om regn da finner jeg saksen frem:o)) Alltid noe man har lyst til å forandre innendørs, men men, flotte bilder med inspirasjon er godt å nyte som trøst.
ha en flott dag.
klem

Nina sa...

Så lekre bilder!! Er så deilig å feste øynene på så vakre ting! God klem.

liven sa...

Flotte bilder du viser!! Det er bare til å hive seg over malingen!! Her mangler ikke ånden akkurat......her er det heller vonde skuldre som stopper meg:(
Nydelige peoner.....har en busk med røde og en med rosa!! De har ikke akkurat hatt et vell med blomster.....heller noen få! Men de er bare så fine!!
Ha en fin kveld:O)

TattingChic sa...

What a beautiful home you have here.