tirsdag 6. mai 2008

New England inspirasjon

I grunnen er det veldig mye lekkert i New Englandstilen. Selv har jeg verken puter eller noe annet i denne sjangeren, men skulle gjerne hatt det. Problemet er at det nesten blir for mye lekkert å velge mellom. Hva skal en egentlig satse på i havet av muligheter...
Disse herlige bildene har jeg funnet på
oceanhouse.se








Forhåpentligvis litt snadder å drømme seg bort i... Mye lekkert synes ihverfall jeg.
Nå skal jeg ta joggeskoene fatt å gå en kveldstur i det herlige været vi har for tiden. Nå er det bare å nyte dagene. Fortsatt en fin uke til dere alle !!

7 kommentarer:

borghild sa...

Så dumt du ikke finner stempelet da!! Jeg kjøpte det siste de hadde her, så jeg får ikke kjøpt og sendt til deg heller... Håper det finnes et på den butikken du ikke har vært på enda!!
Kassene er ikke hjemmesnekra, nei, kjøpte de fra et konkurssalg, de hadde brukt de i innredningen sin. Ha en fin kveld! Klem B:-)

liven sa...

Åh....disse tingene var lekre!!
Liker veldig godt den maritime stilen jeg:O)
Ha en fin onsdagskveld!!

Butterfly sa...

Disse bildene er så flotte!! Så dem i ett av de svanske interiør bladene også!! Kan bare sitte og se og se og se og se.....

Ha en flott torsdags kveld!!

Ps. håper løpeturen var bra!!

Miamor sa...

Hei, så koslig at du titta innom bloggen min :)
Nå linker jeg til deg , så da prates vi vel...

DET deilig kjøkkenet du har!!

Utrolig bra!

Skal kikke litt nærmere på bloggen din senere!
Alltid kjekt å bli kjent med nye her inn!

Ha ei flott pinse!

Kerstin sa...

Hei, Tusen takk for hyggelig hilsen i bliggen. Så mange flotte bilder du viser. Skal lese mer her inne hos deg. Nyt søndagen:=)

chatrine sa...

Mye fint her ja, og det er neimenn ikke enkelt å velge...

Ønsker deg en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

Lena sa...

Så sprek du er da! Selv har jeg tatt en liten spasertur med lilleprinsessen idag, men nå er det Skrimmelskrammel på tv for hennes del. Jeg sitter og bevandrer meg her i Blogglandia...
Så mange fine bilder du har lagt ut! jeg synes den maritime stilen er kjempefin, men det er dessverre ikke noe som jeg kan ha i stua mi. Men soverommet skal snart pusses opp (jippi for for feriepenger!) og da kan jeg jammen ta og høste litt inspirasjon fra slike flotte bilder, ja!

Ha en fremdeles strålende Pinse!