søndag 6. juli 2008

Buzzy Bee

Det er ikke mye tid som blir brukt på blogging for tiden. Vi er i feriemodus til tross for at vi enda ikke har begynt på ferien...

De siste dagene har jeg brukt på å male i campingvognen vår.
Etter Anniches innlegg for litt siden ble jeg inspirert til å male hyller og skap i campingvognen, selv om vi ikke bruker den mer enn 1 uke i året...

Har i grunnen ikke tenkt på at det var mulig, men selvfølgelig er det ikke noe i veien for det. Dermed satte jeg igang. Det "liksom" eikeinteriøret har nå blitt hvitt og lyst. Deilig!
Nye puter er blitt sydd, håndkle og litt annet stæsj. Gardinene er ikke ferdige enda så før og etter bilder kommer ( forhåpentligvis... ) i neste innlegg.




Ha en strålende uke alle samen. Får håpe at sola igjen ganske snart sender sine varme stråler ned til oss :O) Her har det nemlig regnet "cats and dogs" i hele dag.

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Åååå som jeg gleder meg til bilder av campingvogna:=) kan tenke meg den blir lekker:=)

ha en riktig god natt!

KLem Kerstin

Tiril sa...

Hei.
Blir lite blogging her og om sommeren, men svarer selvfølgelig på de kommentarer jeg får.
Kan ikke slippe det helt.
Men kommer sterkere igjen til høsten.
Koselig å male å stusle i campingvogna selv om det bare for en uke, blir jo så trivelig å være der da.
Ha en fin uke.

chatrine sa...

Heisann!
Lykke til med campingvogn prosjektet!!
Nyt dagen og sommeren!
Klem fra chatrine:)

Tulip sa...

Morsomt broderi (eller applikasjon?) på håndkleet!

Forresten en fin blogg du har.
Skal kikke litt mer her inne!:)

christinasinteriør sa...

Er ikke super begeistret for camping vogn men den Anniche viste var bare rå!!
Artig å se!
Blogg tørke her å for tiden!! Ikke PC modus i dette været!
Ha en nydelig sommer videre!
Klem!

hannemor sa...

Hei og takk for hilsen! (:

Så smart å male campingvogna ja,,,de pleier jo å være så mørke og kjedelige inn egentlig. Blir kjekt å se før og etterbilder hos deg.
Nei blogging blir det dårlig med for tiden,,,vi kommer vel sterkere tilbake når høstmørket inntar oss.

Ha en superfin dag videre. (:

Nr. 5 sa...

Nå ble jeg nyskjerrig. Du må vise bilder :)

Klem fra nr. 5

♥ H@rmoni ♥ sa...

Håper du koser deg i sommerferien i tillegg til fixing i campingvogna! ;O)

Lyst på livet! sa...

Gleder meg til å se før og etterbilder av campingvogna! Det blir sikkert fint!

Har enda ikke fått vært oppe i Bryggerhuset heller.... Hvor blir det av dagene??
Kommer det ikke roligere tider til høsten?? Hehe...
Klem Torunn