torsdag 17. juli 2008

Før og nå bilder

Endelig kan jeg vise bilder fra ny-oppusset campingvogn. Ting tar tid.....
Den har for så vidt vært ferdig malt en stund nå, men kameraet mitt har ikke vært tilgjengelig før i dag.






Det gjenstår enda litt småplukk her og der, men tiden strekker bare ikke til, så det får jeg ta etter ferien...



I morgen reiser vi på ferie og forhåpentligvis får vi masse sol og bare fint vær.
Ja, hadde det bare vært så vel...

Ha en strålende uke alle sammen og riktig god ferie til dere som enda har den til gode !!

14 kommentarer:

Tilonino sa...

Så flott campingvognen ble. Kos dere på ferien. Det er kjekt med campingferie.

christinasinteriør sa...

Seriøst?!?!
Denne ble virkelig fin! Jeg har ALDRI likt campingvognenes interiør men dette....Bare nydelig!
Så flink du er!
Ha en flott ferie!

liven sa...

Det var litt av en koselig campingvogn!!Så flink du har vært da!!
Kommmer nok til å kose her!!

Ha en flott ferie:O)

Lyst på livet! sa...

Hei på deg!

Skal si det ble endringer i campingvogna ja! Dritstilig ble det!!

Kjørte forbi deg i går....hadde med ungene en tur til Sandstangen :-). Helt utrolig hvordan man kjører med skylapper hele tiden. Har aldri lagt merke til "Velkommen til Bryggerhuset"-skiltet før jeg......
Det ser kanonfint ut der oppe hos deg!!


GOD FERIE!!!


Klem Torunn

Lyst på livet! sa...

Ps.....
Så hyggelig at du likte det du så hos Trude og Tord da :-)

Huset i skogen sa...

Den ble jo nesten som ny, kjempefint! Dere får nok en fin tur i den der. Håper dere får en flott og forhåpentligvis solfylt ferie!

Bestemors vindu sa...

Åyy. For en fin blogg dette er... Litt usikker på om jeg har vært her tidligere. Campingvogna ble rålekker. Har lyst å pusse opp vogna vår også, men den må først gjennom omfattende restaurering pga råteskade. Så får vi se om det er noe å pusse opp etter det. Ha en fortsatt fin sommer.

♥ H@rmoni ♥ sa...

En award venter på deg på bloggen min!
:O)

Berit sa...

Snakk om flott!!!!
Koser dere masse nå det forstår jeg godt!
Men du for et arbeid, og bare det å komme på det... imponert jeg!

God ferie til dere!

Hespe sa...

Heisann...
Nå er det blitt lenge siden sist - ferietid krever sitt.. :o)

Så flott campingvognen ble, skikkelig lekker!! Ikke noe problem å campere med en slik vogn på slep.. Håper dere har kosa dere masse! Selv har jeg hatt 14 dager med ferie i fagre Nordfjord - har hatt det helt topp. Nå er jeg tilbake i Oslo, og synes vel for så vidt det er greit. Sommeren er jo kommet også, så da må en passe på å nyte dagene...

Kos deg videre i sommeren :o)

Klemmer fra Hildegunn

Magny sa...

så kjekt å komme på besøk til deg!
Sååå lurt å pusse opp ei campingvogn, blir jo så mye mer hjemmekoselig og personlig...
kos deg videre i heten~~~
Klem fra Magny~~

Hulda sa...

Så flott! Har ikke likt interiøret i campingvogner, men det går jo an å gjøre noe med det - det ser jeg her hos deg. :)

Nunne sa...

Har vært på langtur inne på bloggen din... langt tilbake. Du er så flink! Syns de kjøkkengardinene dine er bare helt lekker...!!!
Fin camoingvogna ble også! Sånn er det å være handy!
Det ble spesiellt fint, syns jeg...med eget preg!
Håper dere har en strålende ferie!
Hilsen Nunne.

hjemme bra sa...

Hei.
Så lurt å pusse opp campingvognen. Den ble kjempefin.