mandag 15. september 2008

Litt av hvert på en mandag


På lørdag kan dere tro at jeg hadde hyggelig besøk i Bryggerhuset. Fire skikkelig flotte damer var på tur i Indre Østfold og det ble et aldri så lite bloggtreff i stua.
Det var Torunn - Lyst på livet, Tone - Tone`s hage, mat- og hverdagsliv, og Hanne - Min verden, fra blogglandia og Torunns hyggelige svigerinne som kom på besøk. Været viste seg fra sin beste side så vi kunne sitte ute å nye solen. Skravla gikk og jeg tror vi kosa oss like mye alle sammen. Takk for skikkelig hyggelig besøk jenter. Velkommen tilbake ved juletider, ( det var da jeg skulle hatt 2.etg. vettu.. ;O)) men vi skal nok ordne oss alkevel :O)






Hverdagen er fryktelig travel for tiden og da er det viktig å prioriterte jenteklubb i hovedstaden, så en en dag i forrige uke var jeg på bytur. Det er alltid så hyggelig å treffe venninner fra studietiden, kose seg med god mat og skravle masse. Hele dagen ble faktisk tilbrakt i Oslo, før kvelden kom med jentene, - til min mors store begeistring. Hun storkoser seg når vi kan dra på shopping og kose oss. Ikea var første stoppested på turen. Jeg har lenge ønsket meg trekk til kjøkkenstolene våre og Ikea var rette plassen å finne det. Åtte slike trekk ble med hjem og de passet perfekt.



Trekket på stolene er blått i utgangspunktet, så nå var det var deilig å få litt lysere tekstiler på kjøkkenet.

Litt mer nytt har jeg også fått.
Dette koselige skiltet har jeg bestilt fra Veslehuset og det er Marit - Grip dagen - som har laget det. Er det ikke fint ! Det henger på døren inn til Bryggerhuset og ønsker alle mine kunder velkommen. Jeg er sååå fornøyd Marit. Du er bare kjempeflink :O)







De siste dagene har jeg vært så kjempeheldig å fått flere awarder. Tusen, tusen takk kjære dere. Det er så hyggelig å bli satt pris på. Her i blogglandia hersker en positivitet uten sidestykke. Alle er bare så søte og positive. Herlig !!

Denne har jeg fått fra Gamlå - tusen, tusen takk kjære deg :O)
Jeg gir den videre til Dukkehuset , Grip dagen - og Harmoni

- og denne er også fra Gamlå og fra Tulip - Tusen, tusen takk !
Denne gir jeg videre til Albertines Verden og Lyst på livet


Denne er fra Me & Molly - tusen, tusen takk til deg også kjære Molly
Denne fortjener
Anniche

Denne er fra Tine`s kreative hjørne - tusen, tusen takk kjære deg.
Jeg vil gjerne gi denne til Hespe og Liven


Ha en fantastisk flott uke alle sammen !!

18 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Så koselig med et lite bloggtreff da!!!Hørtes gøy ut!!De stoltrekkene ble kjempe fine!Skulle hatt noen lignende jeg også. Men stolene mine er mer runde i setet. hadde de noe for runde stoler også??

Stor klem

liven sa...

gratulerer så mye med awarder og tusen takk for at du ville dele en med meg:o)
Synest det er så kjekt å få og blir veldig glad for at noen setter pris på min blogg!!

Så koselig med besøk av bloggedamene og er jeg på disse kanter en gang kommer jeg innom:o)
Elsker slike butikker jeg:o)

Ha en fin uke Heidi:o)

Hespe sa...

Gratulerer med mange velfortjente awarder, og tusen, tusen takk for at du vil dele en med meg... :o) Ja, er så enig med deg - blogglandia er herlig positiv :o)

Ha en superduper uke videre!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Tone sa...

Hei igjen!
Ja man lever lenge på jentekvelder, frokoster og bryggerhusbesøk også for den saks skyld!!
I dag har jeg vaska ned huset mitt, og det trengtes skulle ikke helserådet komme og stenge sjappa... sånn er det når mor er på møter hver kveld.
I kveld har jeg holdt kurs for nye sorggruppe-ledere. Jeg foreleser om barn og ungdom og sorg. Håper vi får noen nye ledere som kan bidra snart. Det er tungt arbeide så det er godt å være flere å fordele gruppene på. Men aldri hadde jeg trodd at jeg skulle drive med noe så godt, og du aner ikke hvor godt kjent en blir med seg selv...
Ha en riktig fin kveld
Tone

Karna sa...

Er super koselig med jentekvelder, blir så alt for sjeldent desverre, men nå har vi bestemt oss for den andre tirsdagen i hver mnd så får vi håpe det holder....Er jo så kjekt å snakke om "gamle dager" og le massssse!
Flotte bilder du viser!

Lyst på livet sa...

Tusen takk skal du ha for award! Og gratulerer med alle de du har fått! De er så fortjent og du.....er sikker på at du hadde fått en fredpris eller noe dersom alle bloggerna hadde sett hvor fantastisk floitt det er hos deg i real life ,-)

Den lysestaken vil jeg gjrene ha, men du trenger ikke stresse med den. Ta det når det passer :-).

Klem

Tulip sa...

Gratulerer med mange fine awards! det er fortjent!

Flotte bilder du viser, det var ordentlig idyllisk!

Du; jeg har helt like stoler som du, med samme farge på trekket også, og har hatt planer om å trekke dem om. Men nå ser jeg jo at de har fine trekk på Ikea, så da må jeg vel innom der en tur!
De ble kjempefine!

Ha en fin uke videre!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Tusen takk for award!
Kjempegøy med nye stoltrekk. får jo en helt ny stol på den måten.
Ha en fortsatt flott uke!! ;O)

. sa...

Heisann og gratulere så masse med awarder. Så koselig det må være med blogg treff!!! Håper vi i Stavanger også kan få til noe slik en dag, det hadde vært kjekt det.
Ha en flott helg
klem fra Gamlå

Tone sa...

Hei hei!
Nå er bager pakket, kaker laget, og så snart mann og barn ankommer heimen iett-tida,så setter vi kursen mot setra.
Vil bare innom for å ønske deg en riktig god helg!!
Tone

Grip dagen sa...

Heisann, her var jammen du, Heidi!

Jeg klarer ikke å følge med om mine kunder på Veslehuset er bloggere eller ei.
Men plutselig dukker kjente varer opp i bloggene. Og det er jo koselig!
Jeg er glad du likte skiltet. Og jeg forstod at dine bloggvenner følte seg riktig VELKOMNE i Bryggerhuset ditt... Så flott!

Jeg må også skryte av de nydelige, stemningfulle bildene du viser. Det ser så fint ut hos deg!

Da gjenstår å ønske deg og dine ei GOD HELG!
Klem Marit

Anja-Elin sa...

Så flott ein blogg du har :) Stoltrekk er alltid kjempeflott! Det er alltid artig å kunne fornye ting litt.. Ønsker deg ein kjempefin helg. :)

Synnøve sa...

Grattis med awarder, og så gøy med et lite bloggetreff, høres ut som dere hadde det riktig koselig :) Fine trekk du har funnet til stolene også, jeg har nylig fått noen til stolene i spisestuen, er veldig fornøyd, skal ikke mer til ;) Ha en fortsatt god helg! Synnøve :)

Line sa...

Gratulerer med awardar:0)
Så gøy det må vere med eit lite bloggtreff...høyrest ut som dokke har hatt det heilt topp i alle fall!!
Du har ein kjempeflott blogg, og viser så mange flotte bilder.
Fortsatt god helg til deg

MOLLY sa...

Måtte bare innom for ønske deg en fortsatt nydelig uke:)) Så koselig med treff, og kjekke damer du har hatt på besøk, kaqn tenke meg de koste seg;)
Jeg hadde forlangt å få komme i storstua...hihi;)

Tone sa...

Hei hei!"
Hatt en fin helg på hytta, satt lite på baken for å si detmildt, men men - det får bli i høstferien!
Ønsker deg bare en fin ukenå - det er snart senga for meg!
Tone

Min verden sa...

Jeg ville bare innom å ønske god helg til deg Heidi. Eller iallefall god søndag. Har du fått inn green gate høst? Hanne

Tone sa...

Hei hei!
Blogging må man gjøre om man har tid og lyst, ikke et sånt MÅ, da er det ikke moro lenger!

Jeg er rimelig shabby de dagene her, og hoster så jeg blir koko! Men jeg har funnet et knep som funker!- spise en kvart acocado nå og da . og vips gitt, halsen smøres vakkert...hehe..
Men det er jo en grense for hvor mange avocado en har i huset og det er jo en drøss (superdrøss) med kalorier for å si det MILDT.
De forklærne må jeg ha innen midten av november (dvs ti "stofflapper") - så syr jeg dem på forklærne selv, - ok?
I skrivende stund,søndag morgen -(har vært våken siden 0630...) - så tenker jeg at jeg får kle på meg og vaske hus og få det litt presentabelt her. L dro på golfbanen klokka sju (værsågod sier nå jeg!)... Og ikke minst ordne ferdig til fem dager på hytta. Det er jo "noen" som¨må pakke og tenke mat og sånt til nok middager og måltider, ikke sant...?
Vakker soloppgang nå - ikke en sky, og åttitre roser venter på jord og torv og beinmel...fred og styrke være med meg...men som L sier: "det her er DIN greie!" - og det er det jo..
Herregud har du sett at de har satt ut julemarsipan eller? Sånt får jeg fnatt av!! *Er det MULIG???
Nei, - nå måhusmora i gang, - sove kan jeg gjøre til uka!
I morra skal jeg holde forelesning på universitetet, så noen bør vel forberede seg til det og.
Ha en flott uke!
Hilsen NOEN.,