mandag 20. oktober 2008

Nye varer...

På fredag fikk jeg endelig nye varer fra GreenGate. Herlig servise - Mox White, som lett kan mixes med flotte tekstiler og annet servise fra GreenGate.

Skjønne tinnbokser med GreenGates spesielt utvalgte teblanding - Winter wonderland te.

Nydelige romantiske tekstiler - tepper, puter og servietter i sarte, lyse og feminine sandfarger.
Flott sammen med fattigmannssølv.


Det er fortsatt flere nyheter i vente fra fra GreenGate i romantisk, gustaviansk vintage stil. Herlig! Gleder meg :)

Til slutt må jeg bare vise dere våre nye naboer. Disse 4 rådyrene har flyttet inn i et lite skogholt rett nedefor huset vårt. De beiter så fredelig på jordet vårt og er et hyggelig skue :)


Ha en riktig flott uke alle sammen!

21 kommentarer:

liven sa...

Så fine ting fra greengate!!
De har bare så mye lekkert:o)

Nydelig skue hos deg:o)
Ha en fin kveld og ny uke:o)

Hespe sa...

Nydelig, nydelig, nydelig...! Heldig du som kan leve "midt opp i" så masse flott, men sikekrt en prøveøse også.. ;o)

Ha en flott uke videre!

Klem Hildegunn

Kerstin sa...

Så masse flott i greengate. Jeg er svak for det grå og det rosa jeg.O=)

Herlige naboer du har fått=)Ha en fin uke=)

Klem

christinasinteriør sa...

Se der ja! Er det ikke deilig med nyheter... masse arb med oppakking men såååå gøy!
Har du tatt frem julen? Syns det er litt tidlig enda jeg. Tenkte å begynne i helgen!
Ha en fin dag!

Karna sa...

Mye lekkert du har fått inn, kjekt med litt mørke farger...herlig!

Albertines verden sa...

Hei. Heldiggrisen! Her har det ennå ikke dukket opp noe fra Green Gate. Og det er så mange som venter. Og så får jeg jo ikke gjort klart det siste vinduet, har planer om å fylle det med Green Gate. Kjekt med godt naboskap, og skikker de seg ikke, kan du jo bare true med at en av dem ender søn søndagsmiddag! ;0) Ha en fortsatt fin uke, regner med at du dukker opp snart.

Albertines verden sa...

Ah! Jeg mener som søndagsmiddag! ;0D

Tone sa...

Hei!!
Så flotte ting!
de blå kakeboksene skulle jeg gjerne hatt et par av på hytta!

Vi er i happy corner for tida, pappa er råpigg og har nå verdier ned fra 890 til 120, er flyttet over til sykehotellet allerede. Jeg er bare redd for at vi feirer på forskudd, det er jo mye som fortsatt kan skje...?

Pc`n vår er stein dau! Herregud så pyton for blogoholic meg. Derfor er jeg kjapp nå i lunsjen på jobben!
Ha en fin dag - kontakter deg vedr alle sy-lappene!!

Tulip sa...

Flotte ting!
Tenk å kunne jobbe med sånnt, lucky you!!!

Ha en fin kveld:)

Grip dagen sa...

Fine varer du har fått inn. Noe for enhver smak. Mange skjønne farger!
Det er også koselig med rådyr - bare de ikke kommer i hagen. Jeg for min del er mest plaget med kyr som går over gjerdet og besøker hagen... Så tunge dyr setter mange spor i en regntung plen... Huff.

Ha ei fin-fin uke videre!
Marit

Hulda sa...

Må være veldig spennende å ha butikk slik som du har. Tenker du ofte blir fristet til å kjøpe noe selv når du ser så mye fint. Liker godt denne vinterkolleksjonen til GreenGate, vurderer å sette noe på ønskelista til jul. :)

Tusen takk for den koselige kommentaren hos meg. :) :)

tinemor sa...

Masse nytt oglekkert!
Så søtt med rådyr som naboer da.
Vakkert skue.
Ha en flott onsdag!

Randi sa...

Ollalala.....her var det masse fint. Må være som julaften hver dag hos deg. Så mye fint på en og samme plass...snop for øyet..:-)

Ha en fin dag

Anneli sa...

Hei Heidi (:
Takk for besøket og koselig kommentar <3
Ja 1 times kjøring for å sjekke ut en ny interiørbutikk.. Hva gjør men ikke når man er "litt over middels" interiørfrelst (:
Kan jo skylde på at jeg har bestillt inn masse varer fra Bloomingville til jobben selv..
Ja jeg er også blitt helt hekta på Green Gate <3 Og du hadde jo bare såå mye lekkert i butikken din!
Ha en fin kveld!
Klem <3

christinasinteriør sa...

Lager plass ja... Bruker en hel garasje jeg da!!
Men dette er veldig gøy men masse jobb da!
Ha en god natt!
Klem!

liven sa...

Ha en fin helg Heidi:o)
Her er det veldig fint "innevær"
så jeg vet ikke om jeg gidder å reise på butikken engang:o)

Lyst på livet sa...

Hei på deg!
SÅ mye flott du har fått inn!! Gleder meg til å komme opp å se igjen gitt :-) Må bare vente til lønning...hehe...

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Ja, det har vært litt stritt noen dager nå. Men heldigvis er vi laget sånn at vi kommer oss igjennom det meste. Det som ikke tar livet av oss, gjør oss sterkere ;-). Men blogging blir liksom meningsløst når den stoe høststormen herjer. Stormen herjer nå også, men det er heldigvis utenfor veggene :-)

God lørdagskveld til deg Heidi.

Klem

Tone sa...

Hei hei!
Ny pc på fanget - rødvin i glasset, ny verandadør på stua - grom dag! Men som jeg sa til Torunn, kom ikke her og si vi ikke har lufta nok i dag - full storm inn det store hullet i veggen da døra ble skiftet, det tok tre timer.......stiv kuling rett inn gitt - og det har jo ikke gitt seg. Vinden blåser seg jo opp mer og mer og mer!
Det pisker og regner på ruta, og det er godt å være inne. Men det merkes at det er luftet her i dag - ullklær og hustret i huset. Får liksom ikke opp varmen.
Pappa er kjempepigg og i knallgodt humør, han går tur på en time om dagen. Jeg er bare så redd han overbelaster seg jeg da - og at det skjer noe galt. Men alt er ihht legene sier han.
har ellers bakt kanelboller, vaniljeboller, laget kyllingmiddag, vasket klær, - ja, en sånn dag jeg føler jeg ikke har gjort et spøtt og så viser deg seg at det er da noe allikevel...
Det kan like gjerne være våken og sitte med bloggen, det kommer til å blåse store apekatter i kveld allikevel.
Skål her fra orkanen

Lykkehuset sa...

Ååååå, så fine ting! Skal prøve å få tatt meg en tur før jul! Butikken din ser så spennende ut:) Klem Beth! PS! Takk for hyggelig kommentar:)

LISBETH---<-@ sa...

Wooow, for et flott skue, blir helt henført jeg av slike naturbilder rett utenfor stuevinduet.

Nydelige saker fra GG også.
Klem

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så masse flotte varer! Det brun/beige stoffet med rosa blomster så lekkert ut!
:O)