mandag 8. desember 2008

10.000.....

....besøkende er rundet her i stua og det er tid for en aldri så liten markering.

Her i blogglandia er alle så positive og mange er flinke til å feire diverse begivenheter med gavetrekninger. Det vil naturligvis jeg også.

Dersom du har lyst til å være med på min lille markering så legg gjerne igjen en kommentar under dette innlegget innen Luciadagen - det vil si lørdag 13 desember. Trekningen av den heldige vinneren vil foretas samme kveld. Hva gaven blir - ja se det er en overraskelse..;)



I helgen har vi hatt et helt fantastisk vær. Om vi ikke hadde kommet i julestemning før, så fikk vi det hvertfall nå:) Jeg måtte bare ut å knipse noen bilder for på en måte å dokumentere disse dagene som det har vært så få av i det siste.












Dette var i helgen. I dag våknet vi til øs, pøsende regn og den fortryllende vinterdagen var som blåst bort... Ja, ja... vi får isteden kose oss dessto mer inne.


Bli med i trekningen av en førjulsgave da vel!

Til vi snakkes igjen - tudeluuuu !!!

47 kommentarer:

Hespe sa...

Gratulerer med høye besøkstall Heidi, så gøy!!!

Duuuu så nydelige vinterbilder du har tatt. Det er slike bilder som gjør at jeg får lyst til å flytte ut av byn.... Fantastisk!!

Ha en herlig kveld videre!

Klem fra Hildegunn:o)

Tone sa...

Hei du!
så flotte vinterbilder!!
Ja jeg også blir så potte sur når jeg våkner til sprutregn som visker bort dette vakre, er det mulig - kunne det bare EN gang vært sånn vakker vintermåned eller??? Men neida, la det sprute bort i dvask snø klissvått og iskaldt....
Rart å se den krakken jeg satt på og spiste kanelboller på i sommer - nedsnødd :-) - de nye dørene i Bryggerhuset gjorde virkelig susen!!
Håper alle fugler inne og ute snart blir erklært friske - og at alle i bygda kan puste lettet ut!
har vært ute og kjørt i tåka i kveld - ikke gøy. Jeg så ikke en dritt. Jeg kjørte inn til siden så de bak skulle få kjøre forbi - men neida - de syns det var SÅ fint å ha mine baklys å kjøre etter...så det snirklet seg avgårde da...
Har selvsagt vært på kveldsjobb igjen - sorggruppe -
Her hjemme brenner det i lykter ute og inne når jeg kommer hjem, og mannen har rydda i garasjen (du skjønner jeg kom borti en vedstabel med Landrovern her i morges....og den raste ned...og jeg bare dro...men når jeg dro inn i garasjen nå, så var det strøkent. Jeg tenkte at det er jammen mange former for kjærlighet...!!
ha en fin kveld!
og du - ta vare på deg sjøl da! - det er snart jul, og ingen er tjent med en utslitt mamma - aller minst du sjøl!
Klem fra tone

Lyst på livet sa...

Tuddelu...GRATULERER med 10000 :-)

Nydelig førjulsbilder fra deg Heidi, synd det var mindre pent ute i dag tidlig ;-(

Kanskje vi sees til helgen.....skal ut på handel se >.-)

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med høyt besøkstall...

lekre vinterbilder du viser da!!

Her regner snøen bort desverre..

klem

Anita.S.B sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Herlige vinterbilder du viser,her er det desverre dårlig med snø.. Ha en fin kveld!

Hulda sa...

Dette var virkelig nydelige vintermotiv. Så flott med det nisseparet ute i snøen. Det gjorde seg godt! :) Ser nesten ut som påske på bildene dine. Vi her nord, er jo ikke vant til sol på denne tida av året, dessverre. Men, så blir vi desto gladere når vi får den tilbake i januar. ;)

Anne Mette sa...

Gratulerer med SUPERT besøkstall! - du har en blogg med nydelige bilder, og jeg koser meg her inne hos deg! *førjulsklem fra en mer tur enn interiørblogger*

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh så nydelige bilder :))
Nesten påske og jul på samme tid ;)

ha en fin kveld :)
Klem,Kari

tinemor sa...

Masse gratulere med over 10000 besøk!!!
Jeg henger meg med på trekkningen.
Nydelige bilder du har tatt.
Ja, de oser virkelig vinter og hygge
Klem

Kerstin sa...

Gatulerer så masse med alle besøkende =) Helt nydelige natur bilder.
Ønsker deg en fin kveld videre. Klem Kerstin

Ann-Helen sa...

Herlige vinterbilder, synd regnet kom å skylte det vekk igjen! Gratulerer med mye besøk!

Frøken (male)STRØKEN sa...

ja, ikkje bare fantastisk vær, men åsså en veldig flink fotograf!!

Skulle vært vi som hadde sol noen tima om døgnet, men må vell bare innse at vi ikkje får se sola i nord før uti februar :)
Så du får sende meg noen solglimt :)

Å førresten, kjempegrattis med høye besøkstall!!

klem fra susanne

Emmas Verden sa...

Hei Heidi :)
Gratulerer med mange besøkende!!!
Jeg misunner deg all den fine snøen..her er det ikke mye til julestemning...
Ha ei fin uke!!
Klem Anne ;)

Min verden sa...

Gratulerer med 10.000! Ja, jeg vil iallefall være med. Sant det er fint nå ja! Vel, jeg poppet innom for å høre om du har åpent til søndag. Har du det? 14.? Vi skulle jo ha et bloggtreff hos deg etter lønning i des. - for meg er det litt travle dager nå. Vel, håper du har åpent. Snakkes. Hanne

Huset på kollen sa...

Hei,

Kjempeflotte vinterbilder fra gode gamle IØ, det er hjemtraktene mine :) Grattis med 10 000, selvfølgelig vil jeg være med på trekningen!!

Anonym sa...

Hei. Har ikke kommet på nett på noen dager på grunn av feil hos bredbåndsleverandøren. Begynte å få abstinens vettu. Begynte å lese om vinterinnlegget ditt, men oppdaget etterhvert at dere igjen var innhentet av gråværet. Sukk. Ja det gjelder å nyte de fine stundene. Blir det for ille, får du ta deg en tur til Trysil.Her er det snø og fin julestemning. Sola glimrer med sitt fravær men vi venter- vi venter.
Hvor lenge holder du åpent inn mot juleuka? Er sugen på noe mer fra Green Gate forstås. Hilsen Grethe fra Trysilskogen

Anette sa...

Så spennende! :-D En liten overraskelse i posten før jul hadde ikke vært så dumt... ;-)

Gratulerer med høye besøkstall forresten!

Guttemamma sa...

Klart jeg vil være med...og gratulerer med så mange besøk!!! Nydelige vinterbilder du viser!! Sånn her i helgen og, og ble sååå lei meg da det regnet på mandag..., men vi har fortsatt ganske mye snø!! Nå kan du titte innom og se på lampen min...

Hjemmekoz sa...

Her var det MANGE flotte vinterbilder!

Gratulerer meg høyt besøkstall!

Klem fra meg:)

Tiril sa...

Gratulerer med høyt besøkstall, men du for et eventyr bilde fra et vinter landskap, det er sånn vi i Rogaland bare ser på julekort.
Du har en koselig blogg å besøke,

MonaLisa sa...

Hei på deg! Gud så skjønne bilder - din heldigris! Bloggen din er så fin, og selvfølgelig vil jeg slenge meg på i trekningen! Så gøy med 10000 men akk så fortjent! ha en strålende tirsdag. klem i bøtter & spann

Anonym sa...

Hei igjen. Beklager. Var visst ikke riktig våken i går. Du har jo så fin oversikt over åpningstiden frem til jul, på siden din. Må nok prøve å komme innom en tur før jul ja. Ha en god dag. Trysil-Grethe

Anonym sa...

ja,jeg er klar for en overraskelse. vi har hatt nydelig vintervær på sunnmøre også idag, herlig å glemme julestria og komme seg ut i snøen;) hilsen gudlaugrodstol@gmail.com

Grip dagen sa...

Du må da ikke skrive om regn og blåsbort-dager...
Fortell om istapper, snø, sol og deilig julestemning. PUNKTUM.

Så kan vi leve ut vår drøm om hvit jul.
Vi har også hatt noen dager med sol og snø. Jeg nyter stemningen og det flotte lyset.
Akkurat NÅ er det blåtime ute. Sååå flott!

Gratulerer med 10000 passerte. Lykke til med de 10000 neste...

Juleklem Marit

Fjordheim sa...

Gratulerer med 10000 besøk på bloggen din.
Så mange flotte bilder det var her. Ja julestemningen er det ikke noe å si på utendørs i hvert fall.
Lykke til på lørdag, les det i en kommentar du hadde skrevet. Jeg skal også på den store juledagen i kommunen i morgen. Håper jeg får solgt noe. Ha en flott dag :)

Tone sa...

Hei min venn!!
stemning fra gården din får meg alltid i sånn salig julehumør!
Er forøvrig i godt humør i dag - ikke p jobb, prøver å "få gjort noe" (skal vi avskaffe det uttrykket der for norske husmødre i desember?) - har hatt Hanne på lunsj, det var kjempekos som vanlig! savner henne veldig på jobben, men er lykkelig for at kollegafellesskapet endte i vennskap - som sitter.
har vært i dårlig form i snar to uker, - men det kommer seg vel, alle andre er s¨ånn og forstår jeg - minner meg om de gangene jeg har vært gravid og ikke helt skjønt det enda. Venninda mi prøvde seg med en fleip i går kveld med det der - men da fikk jeg nesten hetta. Haha! sku tatt seg ut - nei det er jeg fryktelig ferdig med gitt...
Ha en grom helg her fra julehusmora med håret til alle kanter!
Klem fra tone

Størhuset sa...

Oj så det var trekning, og det må jeg bli med på.

Anita sa...

Utrolig kos med julesnø!! Har det her hos oss også, selv om det er lite og veldig hardt! Håper bare det holder til jul!! Spennende med trekning! GOd helg!

familiens Johnsens hverdag sa...

Utrolig bra blogg du har. Kjempe koselig og lese den.:) og selvfølgelig vil jeg være med i trekningen:)

LillaL sa...

Gratulerer med så mange besøkende! :) Kan ikke glipp av å være med på denne trekningen. Nydelige vinterbilder du har tatt!

God helg:)

Carpe Diem sa...

Ha ein strålande luciadag:)

isabell sa...

Hei hei!
For en flott blogg du har, med masse fine å vakre bilder. Første gang jeg er innom her, men det blir ikke den siste:)

Ha en fin helg og en koselig førjulstid:)
Isabell

isabell sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg vil og være med på trekningen :))
Så gøy da hihi..

Klem,Kari

Boligfryd sa...

Hei, hei!
Tusen takk for koselig kommentar i anledning min 1-års dag! Har nylig foretatt trening, men dessverre ble det ikke deg som vant trekningen denne gangen. Har tenkt at jeg skal ta en tur innom deg en gang når jeg er i Indre. Det ser så koselig ut i butikken din! Jeg er utflyttet fra Indre, men er jo i traktene innimellom. Er fra Skiptvet (er svigerinnen til "Albertine"), men bor nå i Skjeberg. Ha en fin 3. adventshelg. Mvh. Mona

Britt Eva sa...

Hei. Gratulerer med høye besøkstall. Flott bilder du har lagt ut. Kos og følge med på bloggen din.
Ha en fin helg.

Nita sa...

Hei, klart jeg vil være med på trekning! Mange er så snille og arrangerer trenkninger nå i julemåneden, så jeg føler at jeg renner rundt og er med på trekning "overalt". Vinnerlykke er det verre med, men artig lell!

Gratulerer med så mange besøkende, ønsker deg en god helg :)

Jenny sa...

Gratulerer med 10000 besøk! Dere er heldige som har snø der dere bor. Her ligger faktisk fremdeles litt igjen fra sist gang det snødde, men bare bittelitt.. Snart kommer vel regnet som vanlig:S Kan ikke huske sist her var julesnø jeg!

Ønsker deg en god helg :)
Klem!!

Tulip sa...

Gratulerer! Gøy!

Så fine klare utebilder du har tatt, de var kjemepflotte!

Olstad sa...

Gratulerer så mnge besøkende. Kjempe fine bilder og så flott vær. Vi er også heldig med mye snø, kulde og sol på toten. Fantastisk om dagen.

Trollkåno sa...

Hei!
So flaks at eg "dumpa" inn her hjå deg nett no når du skal ha trekking.
Gratulera med 10000 besøkande!
God helg!

Stine sa...

Jeg vil såklart være med! Gratulerer så mye med mange besøkende! Skjønner godt at folk returnerer hit :)

Vinterklemmer fra Stine

liven sa...

Gratulerer med mange besøkende på den koselige bloggen din:o)
Nydelige bilder!!
Sånn vil vi ha det i julen:o)
Ikke regn og vind som vi ofte har!!

Ha en fin helg og kos deg:o)

Lena sa...

Grattis med jubileum! Du har jo en så koselig blogg, at det neimen ikke er rart du har mange som kommer innom på besøk...
Ha en glad Lucia-dag!

Lappesola sa...

Gratulerer med besøkstallene.
God helg fra Sol

Nikoline sa...

Åja...eg er med! Gratulera med "jubileum",er ofte innom her hjå deg,men er lite flink å legga att nokre ord. I dag vart fristelsen stooor! Du har ein superflott blogg!
Adventshelsing frå Nikoline

Lene sa...

Gratulerer med 10000 besøkende! Jeg er en passelig avdanket gammel blogger, ikke særlig aktiv lengre. Men klarer aldri å motstå fristelsen til å være med på trekninger og konkurranser :)