søndag 14. desember 2008

Trekningen er foretatt......

.....i dag og ikke i går som planlagt. Årsaken til det er at jeg hadde stand på torvet i går, da det ble arrangert Jul i Bygda. Det ble en hektisk dag fra tidlig morgen til sent på kveld. Varer skulle pakkes både opp og ned og ikke minst settes på plass i hyller og skap i Bryggerhuset etter dagen.

Når jeg omsider var ferdig med alle gjøremål var det rett og slett slutt på overskudd og energi i denne kroppen. Det var en flott julestemning i går, faktisk første Jul i Bygda-dagen på flere år som var hvit og det ikke regnet vannrett. Det var en skikkelig kald fornøyelse, fyttikatta så kaldt, men alt i alt en super dag :)

Så var det trekningen. Den ble høytidelig foretatt av vår staute 16-åring for en snau halvtime siden. Vinneren av min lille markering ble Hulda. Ekstra hyggelig synes jeg, for hun er så flink til å arrangere slike trekninger stadig vekk.

Når vi var så godt i gang trakk vi like gjerne en "2.-vinner". Det ble Kjersti fra Mitt hvite hus. Gratulerer begge to!!! Skal prøve å få pakken avgårde i morgen. Fint om dere kan sende meg adressen deres.
Jeg håper alle dere får en super uke!!

16 kommentarer:

Kerstin sa...

Først må jeg gratulerer Hulda så mye som vinner her hos deg0)
Så vil jeg takke og bukke så mye for at du trakk ut en til og at det ble meg=)
Så moro, jeg ble kjempeglad. Adressen er sendt på mail=)

Tusen tusen takK=)
Klem Kerstin

Hulda sa...

Hei! Dette var jo utrolig koselig, og så overraskende! Ble veldig glad og spent nå. :) Gleder meg STORT til pakke, du har jo så lekker butikk også da. :)

Hjertelig takk!
skal sende adr på mail til deg.

H elle K sa...

Gratulere til begge vinnerne..
Ellers så synes jeg du
har en koselig blogg. Kos deg videre. Kristin

Hulda sa...

PS. Jeg sendte mail via start.no, fikk du den?

LISBETH---<-@ sa...

Hei på deg! Bygdedag, høres koselig ut, men sikkert kaldt og stå ute så lenge, brrrrr!
Grattis til vinnerne .
Klem

liven sa...

Heldige vinnere her hos deg:o)
Kerstin har nå skikkelig vinnerlykke har jeg oppdaget:o)

Ha en fin kveld og kos deg:o)

Hulda sa...

TUSEN takk for de lekre gavene du sendte! Fikk de i dag. :) Ble veldig glad, og gleder meg til å pynte med alt.

Tone sa...

Hej!
Lykke til med lefsebakinga! Jeg har kommet så langt at jeg har kjøpt kefir, men den er i ferd med å gå ut på dato - så mest sannsynlig blir det ikke lefser i år heller....

For et drittvær!!!

I dag er det nattåpent på -Ski storsenter, så du trenger ikke stresse....jeg skal også dit, men midt på dagen, - da jeg har tannlegetime klokka ett.
Og så er det en tre fire gaver jeg bare MÅ få ordna......om ikke ti....jeg kan sjelden huske å ha vært SÅ FORBASKA USTRUKTURERT som jeg har vært den jula her...
ha det morsomt over takka!
tone

Min verden sa...

Oj, så flott - grattis til vinnerenene. Som du skjønte Heidi, så ble det ingen tur på oss. Torunn mente vi kunne ta en tur på nyttårs salg - hehe! Vel, fint at det var flott på by'n. Det er koselig med markeder. Hvis du selger i tillegg blir det jo ekstra bra. Vi snakkes Heidi. God jul. Hanne

Tone sa...

....har du avslutta lefsebakinga eller lagde du for stor deig?,,,
Bare innom her mens jeg svinser forbi og pynter til jul, Enya morer meg på høytalern, og lysa er i ferd med å brenne ned - men her har fruen mange timer igjen.
Familien ellers er i ferd med å bli forkjøla og sjuke, ekke det fint nå oppi jula...
god natt min venn, nå må du skru av takka!
tone

Tone sa...

ja er det ikke synd på 16åringer, de får ikke sove lenger enn til ett eller to i helgene, de sliiiiiiter foran msn om kveldene etter trening, og lekser er så mye...og er man riktig uheldig, ender man opp som min sønn - med foreldre som nekter å utbetale penger i hytt og pine, en mor som nekter å kjøre til skolen hver dag (aldri vært nærmere...)- og foreldre som i tillegg kun har hus, to biler og en hytte - med utedo .- uten slalombakken på verandahjørnet, - hva gir du meg!!?? stønn det er et hardt liv....

Hulda sa...

Vil ønske deg ei riktig god jul, Heidi! :) Jeg har pynta med alt jeg fikk i pakken fra deg, englene står i vinduskarmen på badet, der tok de seg godt ut mot den hvite gardinen. :)

Julehilsen fra Hulda

Tone sa...

Kjære Heidi!
Håper du ikke er utslitt og gåen - nå ere jul, og nissen venter vel på låven på grøten sin!!
Kos deg og slapp av, ta beina opp i sofaen i kveld og nyt at du er en flott dame som ordner og styrer så alle skal ha det bra!
Glad for å ha lært deg å kjenne i år!!
Klem fra Tone

Tone sa...

Hallåisen!!
Er du utslitt??
Her er det en rolig 3.juledag - det er godt med en sånn slappeavdag midt i kaoset og kjempemiddagene - tror faktisk kanskje jeg skal slenge sammen en pizza i kveld??
Før det braker løs igjen i morra liksom?
Håper du har det bra i jula!
Pappa er overpigg - og det er så deilig å se! Han har bakt og laget ruller og sylter og styra noe veldig, og det er så godt å se pappa i sånt et humør igjen.
Faren til lars er også erklært kreftfri den høsten her - så vi er rimelig takknemlige!
Ha en fin uke fortsatt!
tone

Gamlå sa...

Heisann og så kjekt det har vært og sittet og lest i dine siste innlegg. Har storkost meg:).

Vil ønske deg et riktig godt nyttår og takke deg masse for det gamle blogg året som vi nå snart legger bak oss. Håper vi får et fint nytt bloggår.

klem fra Gamlå

technology sa...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
handmade jewelry