tirsdag 20. januar 2009

Januar betyr messetid

Til helgen er det igjen tid for Gave og Interiørmesse på Lillestrøm.
GreenGate er en av leverandørene jeg skal besøke. Pastellfarger er fortsatt inn, men den hotteste trendfargen i vår ser ut til å være lilla.






Krasilnikoff er en annen leverandør jeg skal innom. Her fanges den franske landstilen opp med rustikk enkelhet, duse, støvede farger, deilige lyse tekstiler og nostalgisk fil-de-fer



De herlige smykkene fra Hjerter er kjempepopulære og det er ikke det spor rart spør du meg. Gleder meg til å se og handle fra den nye kolleksjonen :)



Ha en fortsatt flott uke alle sammen - med eller uten gedigne snømengder... ;)

21 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Kos deg på messa, du er heldig... tenk deg så mye lekkert på et sted!?

klem

Bo med barn sa...

9000 kyllinger. Du verden!! Sett deg nes med god samvitighet du:)

Ser du også skal på messen. Kanskje vi går forbi hverandre.

Gleder meg til å se om jeg kan finne noen scoop!

Lyst på livet sa...

God messetur Heidi! :-)
Alltid mye fint å se og problemet er vel å begrense seg??

Klem Torunn

Tulip sa...

Så gøy det må være å besøke interiørmessen!
Mange flotte ting, og innblikk i de nye trendene!
Heldig er du!

inspira sa...

hei-hei!
Så koselig å høre fra en indre østfolding til,da!! Er selv "utflytter" fra Trøgstad(Havnås)
Har hørt om Bryggerhuset ditt,men aldri fått tatt turen selv.Det må jeg få gjort noe med en vakker dag...Titta innom bloggen din,masse fint! Legger deg til i blogge-lista mi!
ha en riktig god kveld!

Tone sa...

Hei du!'
Ha det gøy på messe da! Ikke tenk på det torunn sa - begrensninger er for pingler! haha...bare tuller, Torunn har helt rett.
Jeg så et bilde av en lilla skjorte her om dagen - og noen bilder fra Green Gate samtidig, hællemin jeg må i alle fall ha en lilla skjorte!
Ypperlig at det er lys lilla som er vårens farge - det er nemlig yndlingsfargen min!
Vært hos veterinæren og fått en vaksine på Birk - og ellers er jeg sur fordi snøen regner bort. Når det først kommer snø kan det vel bli littegrann da!!!
Gleder meg til å se hva du shopper!
Tone

Tina sa...

Heldige deg som skal på messe, masse fine bilder du har lagt ut, takk og takk. Ha noen fine dager på Lillestrøm. mvh Tina

charlotte sa...

kjempesøtt det hjertesmykke med engel !!!!!!!!!! *smask*

Guttemamma sa...

KOs deg, blir aldri lei av Greengate...

liven sa...

Ønsker deg en fin tur på messe!!
Der blir nok mye lekkert å se:o)

Albertines verden sa...

Hei og hopp! Sitter og skriver huskelister, må jo ha litt koll på hva jeg driver med. Budsjettet sprekker sikkert uansett, men greit å unngå den store finanskrisa. Ungene begynner ikke på skolen før ni, og de er litt for små til å ordne seg selv - får ikke reist så tidlig. (Tenkte slippe dem av litt ekstra tidlig, ihverfall) Vi dumper sikker på deg, men vi satser på mat da. Blir fort mange sultne i kø, så det da vi satt og spiste sist. Ha en fin kveld.

Tone sa...

Hei hei!
Fant du noe fint på messa???
Spennende med nye ting!!
Smykket i hjerte med engel på var kjempefint...
ha en grom dag
tone

naturglede sa...

Så morsomt det var her da! Jeg har vært i Bryggerhuset, men det var visst lenge siden. Kanskje jeg tar en tur en dag jeg er på de kanter? Koselig blogg du har.Lykke til på messa, og så titter jeg nok inn igjen. Ha en fin dag:)

Tone sa...

Hei du!
Hver gang jeg får bloggtørke og alt for dårlig tid (for å bruke et dekkende uttrykk...) så tar jeg meg en tur innom bloggen din og ser at du heller ikke er overaktiv, (i blogglandia vel og merke, sånn generelt ellers er jeg sikker på at du knapt henger sammen) hehe - og da får jeg SÅ god samvittighet!

God helg her fra dame som skal vaske huset sitt.
og det trengs!!
klem herfra...!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Spennene med nye varer for alle og enhver, litt døtid dette her før nyhetene kommer. Alltid kjekt å få noe nytt i hus, om bare en liten kopp ;o)
Ha en videre fin kveld.
Klem

Tone sa...

Hei du - har dere fått litt snø dere og eller...herregud så mye snø!
og jeg som venta på vår!!
Er bare hjemom en tur - skal til Oslo på mammografi - og har bestemt meg for å ta tog - kjøre bil i det været /veiene her - det gidder jeg ikke!!
Her er det iskaldt i heimen, bare hjemom fra jobb før jeg drar - så jeg burde vel egentlig fyre litt!!
Ha en fin dag - over og ut her fra tenåringsmor, arbeidstager, hustru, hushjelp, hundeoppdrager, møteleder, klesvasker og utmatta Tone

Gamlå sa...

Heisann

Håper alt står bra til med deg og dine.

klem fra Gamlå

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Har du sendt den!? Da må jeg skynde meg å føre over!! 525,- Gleder meg, skal jeg reklamere for deg eller orker du ikke flere??
Jge bruker www.photoscape.org (du må laste det ned)
Lykke til!!
Klem!

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Har du sendt den!? Da må jeg skynde meg å føre over!! 525,- Gleder meg, skal jeg reklamere for deg eller orker du ikke flere??
Jge bruker www.photoscape.org (du må laste det ned)
Lykke til!!
Klem!

Tone sa...

Hei du"
Ja bloggpause blir det rett som det er. Min er jo egentlig en hageblogg - og med det - litt dovenperiode når snøen har laaaaaaaaaaavet ned!!
Var jo på hytta i vinterferien - og hadde fine dager. Men på vei hjem ble vi påkjørt bakfra - og lykken er at vi kjørte Landrovern, med gummidekk bak - og fy fasan for en smell, og som den andre bilen så ut!!
Og som hodet mitt verker og nakken det samme....
Håper det går over snart. Meldte det til legen min mandag så det i det minste står i papirene.
Har en litt down-periode uansett, jeg tror det er våren jeg lengter etter........så nå som hagekatalogene dumper inn i posten ligger jeg på senga om kvelden og sukker og stønner - ja, over blomstene altså, hehe.. - og gleder meg veldig. Før jeg har bestilt noe som helst nå så er jeg litt sånn psykisk blakk om det er et uttrykk for ønskene mine...
Ha en flott helg!!
Klem fra Tone

Christinas låvebutikk sa...

Nå må du se inne hos meg!!