tirsdag 21. april 2009

Den som venter på noe godt... osv

Etter flere ukers venting som forøvrig nå har blitt til måneder,
har endelig den "påsæla" snekkeren vår kommet. I høst fikk jeg som kjent ny inngangsdør til butikken min og nå står et aldri så lite påbygg for tur :))))))
Åhhh, dette har jeg ventet på leeenge.

Jeg fikk knipset et bilde av huset slik det har vært før snekkeren fikk revet alt.

Dag 3, det går da fremover...., (men ikke så veldig fort... Det er nok jeg som er en smule utålmodig vil jeg tro...) Grunnmuren er støpt og mer fyllmasse ventes.
Litt leit at det gamle koselige treet ved inngangsdøren måtte bort, det var ingen vei utenom.

Bryggerhuset er omtrent det eldste huset på gården. Som dere ser er huset laftet så her ligger det mye sjel i veggene. Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil beholde denne ene veggen laftet eller om det blir malt perlestaff panel på alle veggene. Hva synes du ??

Til slutt en sveip innom butikken. Her litt nytt fra GreenGate.
Har mange kule smykker fra Hjerter.


Litt Krasilnikoff og Lisbeth Dahl

Durance


Helt til slutt - det et vår dere. Er det ikke herlig :))))
Ha en flott uke jenter!!!

13 kommentarer:

Lyst på livet sa...

Ååååååå, rakk ikke å lese ferdig innlegget en gang. Måtte forte med ned å si at du MÅ beholde den lafta veggen! SÅÅÅÅ mye sjarm som så absolutt bør få være som det er :-) Hilsen Klara Klok.

Ellers; JA! Det er deilig med vår! Det skjer endringer med trær og planter hver eneste dag og jeg syns jammen energinivået mitt blir større og større også jeg. Erre muli??

Klem

Hulda sa...

Butikken din er så fin! Du har virkelig masse flott, likte lampen fra GG. :)

Guttemamma sa...

Så mye fint..!! Jeg elsker perlestaff...
Klem

Frk. T sa...

Åå, så gøy med egen interiørbutikk, så heldig du er! Drømmer om det samme selv, men nå har jeg valgt en annen retning, så det får bli en gang i fremtiden.. drømme, drømme..
Kjempefin blogg du har!: ) Masse fint å se på!!

Klem Frk T

Emmas Verden sa...

Hei Heidi ;)
Jeg hadde beholdt den lafta veggen!!!!! Masse fint i butikken din..kjenner igjen noe av det ;)
Ha ei fortsatt fin uke!!
Klem Anne***

Kerstin sa...

Jeg ville nok uten tvil beholdt den laftede veggen..for en sjarmerende vegg da... så mye historie...

Herlige bilder fra butikken som bugner av fine varer0)

Klemmer o=)

Christinas låvebutikk sa...

Hei!!
Behold det gamle, det er sååå fint!!
Ha en fin dag!

Nina i Paradiset sa...

Spennende!!!
Behold den ene veggen med laftet tømmer! Det er utrolig fint!!! :)

Lyst på livet sa...

Ja, ta deg entur til`n Axel :-). jeg handler mye der på vår og sommer, for han er god der gitt!

liven sa...

Åååh...så kjet!!
Jeg ville beholdt en gammel vegg....det gir huset sjel:o)
Nydelige saker du har fått inn i butikken din!!
Altfor masse fine ting nå....blir såå kjøpesyk jeg:o)

Ha en fin helg Heidi....og spennede å følge med på huset ditt!!

Tiril sa...

Ville og beholdt en gammel vegg, det er en sjarm med det
Mange fine ting fra butikken din:((
Jeg har fått god hjelp med stolene, har satt de gamle opp på loftet, regner ikke med jeg har disse så lenge, hadde bare behov for ett skift.

Livs Lyst sa...

Såå spennende med denne utbygningen da!!! Det har jeg lyst å se mer av!
Hilsen Ljo

Kristin`s hjem sa...

Hei!

Jeg ville beholdt den gamle veggen,er sjarmerende og utrolig fint.Mye fint du hadde og mange fine ting.

Ha en fin mai måned.Hilsen Kristin