tirsdag 9. juni 2009

En kjapp oppdatering...

Det går da fremover med Bryggerhuset. Det tar sin tid, men jammen er det verdt ventingen.

Nytt inngangsparti, nytt tak, nye vinduer... . Nå er det inne som står for tur :))

Tror ikke det blir så verst gitt. Litt maling og stæsj rundt vinduene og med litt planter... Jo da, dette kan jeg leve med.. ;))

Ellers nyter vi sommeren som forøvrig er den travelste tiden for oss her på gården. Dyra skal på beite og allerede nå har vi hatt flere sene kveldsturer, dog ufrivillige... løpende etter kviger.

Til dere alle - ha en fantastisk fin dag !!

13 kommentarer:

tinemor sa...

Litt av en jobb!!
Men så ser det ut for å bli VELDIG fint!!!
Nyt dagen
Klem

Olstad sa...

Ser jo lekkert ut. I sommer skal jeg få til å komme innom deg.

Ha en superfin dag/uke.

Kerstin sa...

ååå så koselig det ser ut.. skikkelig sjarmerende.....
nyt kvelden Klemz O=)

Tina sa...

Ja dette må du virklig være fornøyd med, det virker så koselig og flott. Gjør seg med et slikt inngangsparti, likte det veldig godt! Ha en fin fin dag! Tina

Hulda sa...

Så flott huset blir! Mye arbeid med slik renovering. Dere får det nok veldig fint innvendig også. :)

liven sa...

Hei Heidi:o)
Så fint huset ditt blir....så koselig:o)
Håper det blir en fin helg på gården og kos deg:o)

DittOgDatt sa...

Hei!
Tskk for koselig kommentar i bloggen min, så koselig å bli "plukket opp" av en annen Østfolding :)
Hvor ligger din butikk da, om det er i nærheten så stikker jeg bortom! Selv holder jeg til i Råde, men bodde i halden tidligere og Yngvilds gaveri var jo en knallbutikk!
Legg gjerne igjen noen navn på andre bra butikker! Alltid godt å ha noe å bruke penger på ;)

Koselig blogg har du å, legger meg til som følger jeg, så har jeg deg på listen min :)

Ha en fin dag!

Klem Hege

Tone sa...

Hei!
Du kan være med meg til seters med dyra og kyyyyra vet du!! - men jeg syns jeg ser deg flagrende over åkrene, etter rømlinger, haha!!

Det blir da berrelækkert med bryggerhuset!!
Gleder meg til å se det ferdig!

Og du - utlada damer skal ta det med ro!!
gjør som jeg gjorde i går, to glass rosèvin+god mat+ en stol ute i skyggen, beina på bordet, et tynt pledd, og bye bye....

Anniche ♥ sa...

Så utrolig flott det blir , kommer til å få en "konge" plass her Heidi ;)

Lykke til videre , god klem fra sør!

liven sa...

Tusen takk Heidi:o)

kos deg masse i sommer du også:o)

Tone sa...

hallo du!!

Da tipper jeg bryggerhuset er ferdig snart??

Du må si i fra når du er klar for besøk!

Ferie står for døra - London og deretter bygging av anneks på setra - det skal da bli deilig med et eget hus for tenåringer og besteforeldre - så alle kan puste og være lykkelige!!

Nyt sommern min venn!!
Store klemmer fra tone

wine-fueled narcissism sa...

For et spennende prosjekt! :)

disa sa...

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿