mandag 28. september 2009

Nye varer...

er i ferd med å fylle hyllene i Bryggerhuset og mye er fra nye spennende leverandører.
Her litt fra Trendkompaniet. Lekre lamper, en del sink, fil de fer, blonder og mye mer...

Nytt fra GreenGate har også kommet, men det har jeg ikke rukket å ta bilder av.


Jeg er såå fornøyd med tilbygget i butikken. Her har jeg symaskinen min og innimellom får jeg tid til å sy litt. På fredag ble det tid til å sy nye servietter med monogram og puter.



Denne uken er det høstferie her i Østfold. Den ble innledet på søndag formiddag med en liten sykkeltur kombinert med sopptur i skogen. Kjempedeilig og veldig hyggelig.


Vår 13-åring er like ivrig etter å plukke skogens gull som det vi er, skjønt hun er ikke like glad i å spise dem.


Tror aldri jeg har sett så mye sopp i skogen noen gang som i år. Kurven ble full av kantarell og fåresopp. Umm.. deilig :)



Litt blåbær fant vi faktisk også men bare såpass at vi fikk en håndfull hver rett i munnen.

I hagen har vi et plommetre og plommene er virkelig på sitt beste nå, så søte og saftige. Herlig!

Denne lille krabaten er bare så skjønn men vi kan jo ikke ha den også eller.... Mora produserer jo unger i fleng, men nå er nok nok... Nå bærer det av sted til veterinæren for å sterilisere henne. Ho kan jo ikke holde på sånn...

Nye varer kommer fortløpende utover nå. Her er noen smakebiter fra en helt nye leverandør som har så mye flott. Gleder meg som bare det:))

Ha en strålende uke, både dere som har høstferie denne uken og også til alle dere andre.

12 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint det bildet fra butikken var. Du har jo fått det så flott der. Mange herlige ting du selger.

Kerstin sa...

Så flott butikk du har Heidi... masse flotte varer du har fått inn... nydelige natur b ilder..og pusekatten da... n usselig...

Klem O=)

Christine Louise sa...

Sååå masse flotte bilder :) og verdens nydeligste pus da :)

Klem fra meg..

Lyst på livet sa...

Ja jammen er det deilig med høstferie :-)
KariAnn og jeg kommer opp en tur til deg på fredag:-). Gleder meg til å se den nye butikken!

Torunn

Guttemamma sa...

Høres ut som en drøm den butikken din....masse herlige varer også muligheten til å sy litt mellom kundene....drømme drømme,men tør ikke...
klem

Hege sa...

Høres så koselig ut
- og bildene er kjempefine:-)
Hvor er det du driver?
Jeg bor jo også i Østfold..!
Ha en fin helg, klem Hege.

liven sa...

Heisann!!
så masse flott du får inn i butikken din!!!
Herlig med en tur i skogen og denne pusen din var jo bare såååå søt!
Vanskelig å gi bort slike nøster...men de blir fort store!!

ha en fin mandag!!

The Créme House sa...

Så masse flotte varer du har fått - og den søte pusen, da... Klem fra Gro

Tone sa...

Jeg må DEFINITIVT komme en tur en dag snart!!!
SÅ mye fint du har!!!
Gleder meg egentlig mest til å se hvor fint du har fått det, det må jeg si!
Ønsker deg en knall høstdag her fra endelig-sol-stedet.
Tone

naturglede sa...

Så fint det ble med det tilbygget. Lenge siden jeg har vært innom nå. Kanskje jeg rekker det til Jul? Det er alltid så trivelig å se alt du har. Stå på videre, og nyt høsten.

Min Verden Hanne sa...

Du godeste - så mye du har gjort siden jeg så sist. Tror nesten jeg må ta meg en tur snart :) Så nydelig. Hanne

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er