søndag 15. november 2009

Nå er det jul i Bryggerhuset

Det har vært en travel uke med oppakning av julevarer,
prising og pynting i butikken
og jammen kom ikke julestemningen sigende når
det snødde her om dagen.
Mange nye varer er på plass og enda er det mer i vente.

Treet er allerede på plass.








Bare 14 dager til første søndag i advent... Jammen går tiden fort.





Åpningstider i butikken:

Fredag 13.00 - 17.00
Lørdag 10.00 - 16.00
Søndag 12.00 - 16.00

Det blir utvidet åpningstid i desember.
Velkommen :)

Ha en riktig koselig førjulstid.
Rekker ikke mye blogging om dagen gitt, det er travle tider..

5 kommentarer:

Lyst på livet sa...

Oi, oi, oi...det ser ut som jeg må prøve å ta en tur opp igjen gitt :-). bare eksamen er over, så blir det vel litt mere tid til hyggelige gjøremål...

KLEM

Mitt hvite hus sa...

Ååå for en herlig julepyntet butikk... ååå som jeg kunne tenkt meg å besøkt den...litt langt..

Flott stemning hos deg.. *Klem Kerstin

Tiril sa...

Her var det virkelig jul, mange fine juleting jeg kunne tenkt meg.minnet om god gammeldags jul

frøken olsens drømmer sa...

De er helt vanlige i stør ;))
så det du pleier å kjøpe den stør tar du nå også,så gi meg et lite svar;))
På bilde nr 3 i dette innlegge
helt oppe er det noen røde puter ,den ene med hjerte ??
de ser så fine ut...vi to kan sikkert finne noe og bare bytte,hvis du vil da ;))

Marthe Sofie sa...

Kjempemye fint:)